salam : mencari fotografi/photographer

Posted: November 5, 2012 in Uncategorized

Image

 

hai kawan-kawan…..mencari photographer / fotografi murah dan harga berpatutan.gambar menarik…berminat dengan gambar-gambar saya?? mau beraksi di depan lensa saya?? contact saya di no : 016-3646716.

wedding photography,pre wedding, family portraiture . nak ambik gambar produk.. cake,baju,baju untuk iklan. saya sedia membantu anda🙂 sile berkunjung di sini dan fb saya …

http://www.facebook.com/KEchikgraphyPhotographer?ref=stream

 

Leave a Reply

