SALAM :…. KECHIKGRAPHY DILANCARKAN :P

Posted: October 8, 2012 in Uncategorized

blog yang ini adelah khas untuk aktiviti aku menggambar,. DAN AKU AKAN ABADIKAN DISINI.. kat sini lah tempat untuk aku rujuk macam mane aku tengok dan perhatikan  style aku ambik gambar dari dulu sampai laa sekarang…. so nie mungkin salah satu jugak cara untuk aku promote diri aku… mebi ade yang suke n nak aku ambik gambo wedding dia or tunang dia.. sesilelah komen yea… aku sekarang tengak memperbanyakkan belajar ambik gambo n try improve kan diri aku untuk lebih kedepan… insyaAllah 1day mebi aku mampu bediri atas kaki sendiri.. mai sama-sama sokong aku…………..

DENGAN SEGALA HORMATNYA PELANCARAN : ” KECHIKGRAPHY” DILANCAR KAN DENGAN LAHFAZ BISMILLAHHIRAMAHNIROHIM…. SEMOGA SEGALANYA BERJALAN LANCAR DAN DIPERMUDAHKAN.. SEMOGA ALLAH SENTIASA BERSAMA KITA………..🙂

Leave a Reply

